هر آنچه لازم است در مورد تصفیه و گرمایش جکوزی بدانید

با توجه به این که آب باید همواره در جکوزی جریان داشته باشد، لازم است که تصفیه و گرمایش جکوزی  جدی گرفته شود. در داخل جکوزی باید آبی که وارد می شود تمیز و عاری از هر گونه میکروب باشد در نتیجه دستیابی به چنین شرایطی وابسته به این است که تصفیه جکوزی در هر لحظه انجام گیرد به این صورت که آبی که در حال خارج شدن از نازل ها است، تمیز باشد. از طرفی دمای آب داخل حوضچه جکوزی نیز باید متناسب با شرایط تحمل بدن باشد در نتیجه گرمایش جکوزی نیز اهمیت پیدا می کند.

نکات مهم در تصفیه جکوزی:

همان گونه که ذکر شد با توجه به اهمیت تصفیه و گرمایش جکوزی لازم است بدانیم که تمیز کردن آب باید براساس چه استانداردهایی صورت گرفته و به چه تجهیزاتی نیاز دارد. برای تصفیه جکوزی از فیلترهای مختلفی می توان استفاده نمود که در محل خروج آب نصب شده و برحسب قدرتی که دارند می توانند تصفیه جکوزی را انجام دهند. اما از آنجایی که برندهای فعال در زمینه ساخت فیلتر تصفیه جکوزی بسیار بوده و همین باعث می شود که قدرت خرید شما بیشتر شود، لذا توصیه ما بر این است که امر خرید فیلتر برای تصفیه جکوزی را به گروه تخصصی ساخت استخر سونا جکوزی آبگیر بسپارید. در این صورت هم می توانید به برندهای معتبر و باکیفیت دسترسی پیدا کنید و هم این که از گارانتی خرید فیلتر تصفیه جکوزی بهره مند شده و در صورتی که در مدت اعتبار ضمانت نامه، مشکلی برای فیلتر رخ داد، بدون هیچ نگرانی مشکل را به گروه تخصصی ساخت استخر سونا جکوزی آبگیر ارجاع خواهید داد. شرکت آبگیر خود را متعهد می داند که بدون دریافت هزینه ای، تعمیر و یا تعویض فیلتر تصفیه جکوزی را انجام دهد.

نکات مهم در گرمایش جکوزی:

در بحث تصفیه و گرمایش جکوزی اکنون به بررسی نحوه گرمایش جکوزی خواهیم رسید. بهترین وسیله گرمایش جکوزی باید بتواند دمای آب را در حد تعیین شده حفظ کند تا افراد در زمان ورود به آب، با تغییرات شدید دمایی روبرو نشوند. اگر شما خرید گرمایش جکوزی را به گروه تخصصی ساخت استخر سونا جکوزی آبگیر  بسپارید مطمئن خواهید بود که بهترین برند و با دوام ترین وسیله را خریداری نموده اید که از گارانتی با مدت زمان طولانی برخوردار است. در این صورت خدمات پس از فروش شرکت آبگیر نیز شامل شما نیز می گردد. همچنین نصب و راه اندازی تصفیه و گرمایش جکوزی بر عهده مهندسین خبره آبگیر خواهد بود.

مقالات مرتبط:

ساخت استخر

ساخت جکوزی

ساخت سونا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *