در خرید سرامیک سونا بخار چه نکاتی را باید در نظر گرفت

در زمان ساخت و راه اندازی سونا بخار یکی از مهمترین نکاتی که باید در نظر داشت انتخاب سرامیک سونا بخار است. بعد از این که بدنه اصلی سونا ساخته شد و اکنون نوبت به نازک کاری رسید، شما باید بین انواع سرامیک هایی که در بازار وجود دارد، بهترین را انتخاب نمایید. با توجه به این که سونا بخار همواره مرطوب است لذا باید جنس متریال به گونه ای باشد که در مدت کوتاهی دچار پوسیدگی نشده و دوام خود را از دست ندهد. از آنجایی که خارجی ترین پوشش در سونا بخار از نوع سرامیک است لذا در خرید کاشی کف پوش سونای بخار نباید تنها به دنبال زیبایی و طراحی های آن بود بلکه به بحث مقاومت و دوام آن هم توجه داشت.

راهنمای خرید سرامیک سونا بخار:

سرامیک کف امروزه به عنوان یک کف پوش متنوع و زیبا مطرح می باشد و در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی مورد توجه طراحان دکوراسیون قرار می گیرد. برای انتخاب بهترین سرامیک کف سونا باید مولفه های گوناگونی را در نظر گرفت، نوع مکانی که می خواهیم برای آن سرامیک انتخاب کنیم، میزان نور محیط، میزان رطوبت محیط، دمای محیط، رنگ های به کار رفته در محیط همگی از مولفه های موثر در انتخاب سرامیک کف می باشند. در ادامه همه این مطالب کاملا شرح شده است:

مقاومت و استحکام سرامیک

اولین فاکتور که باید در خرید کاشی سونای بخار در نظر داشت، بحث استحکام و پایداری آن هاست. سرامیک ها را بر حسب سختی، از سست ترین با درجه یک تا سختی بالا با درجه ۵ تقسیم بندی می کنند که سرامیک هایی با سختی ۳ و یا کمی بیشتر، برای پوشش کف سونا بخار به کار رفته و از سرامیک با سختی کمتر می توان برای بدنه استفاده نمود. سعی کنید بهترین سرامیک سونا را تهیه کنید و علاوه بر زیبایی تا دارای استحکام نیز باشد

اندازه سرامیک

در استفاده از کاشی برای پوشش داخلی سونا بخار باید به تطابق محل نصب سرامیک با اندازه سرامیک توجه داشت.  برای مثال در زاویه ها، برای سکوها و… باید از کف پوش کوچک و برای کف پوش و دیواره ها از سرامیک بزرگ استفاده نمود.

طراحی سرامیک

در مرحله بعد به سراغ انواع طراحی هایی بروید که بر روی سرامیک ها وجود دارد. مسلما هر چه تنوع کاشی در داخل یک سونا بخار بیشتر بوده و البته هارمونی زیادی با هم داشته باشند، چنین فضایی زیباتر شده و آرامش زیادی خواهد داشت. سعی شود که در انتخاب کاشی کف پوش سونا به تطابق رنگ ها هم دقت شود تا نهایتا محیط داخلی، آرام و شیک به نظر برسد.

نظافت کاشی سونا بخار

نوع سرامیک انتخابی باید به گونه ای باشد که امکان تمیز کردن آن بدون این که طراحی و رنگ های آن از بین برود، وجود داشته باشد. زیرا سونا بخار در استخرها، مکان عمومی است و نیاز است که هر روز ضدعفونی شود.

مشخصات ایمنی بهترین سرامیک سونا

در خرید سرامیک سونا بخار چه نکاتی را باید در نظر گرفت

مهم ترین مشخصه ایمنی برای کاشی، مقاومت نسبت به لغزش است. این مورد برای کاشی کف که مورد استفاده قرار می گیرد، بسیار حائز اهمیت است.
کارخانجات موظفند برای هر تولید مشخصه های اصلی را به خریدار عرضه نموده و واحد فروش به همراه محصولات خود این اطلاعات را ارایه نمایند. دو نمونه از این مشخصات عبارتند از مقاومت نسبت به سایش و مقاومت نسبت به مواد شیمیایی کاشی های لعابدار که از کلاس PEI, I با کمترین میزان مقاومت نسبت به اسید با کاشی های لعاب دار شروع شده و تا کلاس PEI, V با بیشترین میزان مقاومت ادامه می یابد. اداره استاندارد براساس آزمایشاتی که به صورت دوره ای از محصولات یک شرکت انجام می دهد، به شرکت تولید کننده اجازه می دهد که برچسب استاندارد لازمه را روی محصولات خود قرار دهد.

 آبگیر ارائه دهنده بهترین سرامیک سونا

آنچه که در پایان به شما نوید خواهیم داد این است که شرکت آبگیر با کمک گروه تخصصی ساخت استخر سونا جکوزی آبگیر این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد که به بهترین متریال، با قیمت مناسب دسترسی داشته و حتی از خدمات پس از فروش نیز بهره مند شوید. جهت اطلاع و دریافت مشاوره رایگان با متخصصی آبگیر تماس حاصل فرمائید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *