بهترین رینگ جکوزی را با مهندسین خبره در اختیار داشته باشید

ساختار کلی دهانه جکوزی را رینگ جکوزی می گویند که هر چه مهندسی و دقیق طراحی شود، نهایتا بعد از آجر چینی و نازک کاری جکوزی، شکل زیباتر و یک دست تر خواهد داشت. با توجه به این که جکوزی محیطی برای ماساژ بدن با آب است لذا هر چه این حوضچه ساختار بهتری داشته باشد، پاشش آب از هر طرف یکسان بوده و در نتیجه بدن شما از تمامی جهات، یک فشار یکسان را دریافت می کند. از طرفی رینگ جکوزی استاندارد دهانه را مشخص می کند. اگر کوچکترین زاویه انحرافی در دهانه رینگ جکوزی وجود داشته باشد، می تواند حتی به افراد در زمان ورود به جکوزی و یا خروج از آن آسیب بزنید. از طرف در زمان نصب تاسیسات نیز مشکل ساز خواهد شد.

نکته دیگر در مورد رینگ جکوزی جنس آن است. ابتدا باید اسکلت رینگ را با فلز پایه گذاری کنید تا بتوانید ساخت اسکلت جکوزی و آجرچینی را انجام دهید. در صورتی که شما از رینگ با کیفیت و مقاوم استفاده نکنید، به محض این که متریال ساختمانی بر روی آن قرار می گیرد، خواهد شکست. همان گونه که می دانید بخشی از لوله کشی ها هم به رینگ جکوزی متصل است که در صورت شکستن رینگ، به تجهیزات آبی هم آسیب وارد می شود.

راهنمای خرید رینگ جکوزی:

با توجه به مطالبی که ذکر کردیم، این مسئله بسیار اهمیت دارد که شما از یک برند معتبر با کیفیت عالی، رینگ جکوزی را تهیه کنید اما با توجه به این که برندهای زیادی در این زمینه فعالیت داشته و از طرفی متاسفانه اجناس تقلبی در بازار زیاد شده اند لذا توصیه می کنیم که خرید رینگ جکوزی را به گروه تخصصی ساخت استخر سونا جکوزی آبگیر بسپارید چرا که:

  • مشاورینی که در شرکت آبگیر فعالیت دارند به شما برندهای مختلف را معرفی کرده و با تعیین کیفیت هر کدام به شما این قدرت انتخاب را می دهند که برحسب نتایج به دست آمده، بهترین رینگ جکوزی را انتخاب نمایید. البته متخصصین ما به شما راهنمایی خواهند کرد تا در صورت انتخاب غلط، هزینه خود را از دست ندهید.

آنچه که در خرید هر نوع کالایی اهمیت دارد، ضمانت نامه و گارانتی است چرا که ممکن است در مدت کوتاهی، وسیله شما خراب شود. اگر خرید رینگ جکوزی را به گروه تخصصی ساخت استخر سونا جکوزی آبگیر بسپارید، از گارانتی با بازه زمانی طولانی برخوردار شده و در صورت بروز عیب در رینگ جکوزی می توانید بدون پرداخت هزینه ای، آن را تعویض و یا تعمیر نمایید.

قیمت رینگ جکوزی:

اگر تمایل به احداث و خرید تجهیزات استخر یا جکوزی را دارید می توانید با کارشناسان آبگیر تماس برقرار کرده و تمام جزئیات را  به صورت دقیق مطلع شوید. آبگیر دارای سابقه طولانی در زمینه استخر سازی است و انواع تجهیزات این حوزه را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهد و می تواند با تکیه بر تیم متخصص، جکوزی و استخر شما را با کم ترین هزینه احداث نماید.

 

اگه دنبال جواب برای سوالات زیر هستید حتما روی هر کدام از گزینه ها کلیک کنید:

هزینه ساخت استخر

هزینه ساخت استخر خانگی

بازسازی استخر

هزینه ساخت استخر شنا سرپوشیده

هزینه ساخت استخر پیش ساخته 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *