سونا بخار

نحوه تنظیم ابعاد سونا بخار

یکی از سوالاتی که معمولا در مورد ساخت سونا مطرح می شود، ابعاد سونا بخار است. با توجه به این که امروزه تقریبا در تمامی استخرها، سونا بخار وجود دارد، این مسئله خیلی مهم است که اتاقک آن  در چه ابعاد و اندازه هایی طراحی نماییم که بتواند کارایی ایده آلی داشته باشد. اولین نکته این است که نمی توان یک اندازه و ابعاد خاصی را برای سونا تعریف نمود چرا که برحسب محل احداث آن، ظرفیت افراد و… می توان ابعاد را متفاوت در نظر گرفت. زمانی که اندازه های سونا را تعیین کردید، باید برحسب آن میزان بخار موجود در داخل آن را تنظیم نمایید.

ابعاد سونا بخار

آنچه که اهمیت دارد این است که ابعاد سونا بخار برای هر تعداد ظرفیت، باید کاملا استاندارد باشد چرا که بعد از ورود بخار به داخل آن، بتواند تمامی قسمت های اتاقک را به یک اندازه پوشش داده و از طرفی برای تنفس مشکل ساز نباشد. از آنجایی که این مسئله بسیار اهمیت دارد، لذا ما به شما توصیه می کنیم که از گروه تخصصی ساخت استخر سونا جکوزی آبگیر کمک بگیرید. مهمترین خدماتی که توسط شرکت آبگیر برای مشتریان ارائه می شود عبارتند از:

  • زمانی که شما برای ساخت سونا بخار درخواست خود را ارائه می کنید، متخصصین ما بر حسب محل احداث سونا، تعداد ظرفیت و… ابعاد سونا را برحسب استاندارد تعریف کرده و طراحی نقشه آن را انجام می دهند.
  • برحسب ابعاد سونا بخار بهترین متریال برای ساخت به کار می رود تا از استحکام کافی برخوردار باشد.
  • ارائه خدمات مشاوره سونا بخار و همچنین پشتیبانی از پروژه های انجام شده، در اولویت کاری گروه تخصصی ساخت استخر سونا جکوزی آبگیر قرار دارد. هدف ما ارائه بهترین و باکیفیت ترین خدمات و در نتیجه جلب رضایت مشتریان است تا نهایتا پروژه کاری خوبی را به اتمام برسانیم.
مقالات مرتبط :
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *